Wirtualna Asystentka: *Social media:
- wstawianie i zarządzanie postami Facebook, Instagram, Linkedin
- tworzenie grafik pod posty (Canva)
- odpowiadanie na komentarze oraz wiadomości
- reklamowanie usług w grupach docelowych
- administracja grupą w mediach społecznościowych
- rozszerzanie sieci kontaktów
*Administracja:
- obsługa skrzynki mailowej
- zarządzaniem kalendarzem
- umawianie spotkań, rezerwacja restauracji, hoteli czy lotów
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa faktur
- reaserch
- przygotowywanie i wystawianie ogłoszeń
- edytowanie dokumentów
- przygotowywanie projektów, raportów
- kontakt z klientami
*Strony internetowe (WordPress):
- stworzenie strony www
- dodawanie treści/artykułów na www
- aktualizacja wtyczek
- e-commerce - dodawanie produktów, tworzenie opisów produktów
*Rekrutacja pracowników:
- przygotowywanie ofert
- publikacja w sieci
- kontakt z osobami zainteresowanymi
- wstępna selekcja
- dokładny raport z rekrutacji
Wyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.

![]() |
Telefon: |
698XXXX
|
« Pokaż |
Jestem wirtualną asystentką i pomagam przedsiębiorcom rozwinąć biznes, wspieram w działaniach administracyjnych oraz marketingowych. Odciążam od natłoku zadań abyś mógł/a skupić się na kluczowych kwestiach w firmie. Ze mną odzyskasz swój czas.
-
Asystent Wsparcia Biznesu (styczeń 2021 - obecnie)
-
Qarson Polska (maj 2019 - obecnie)
Specjalista ds. administracji sprzedaży: - koordynacja przebiegu całego procesu wynajmu samochodów do klientów indywidualnych
- weryfikacja dokumentów niezbędnych do przebiegu transakcji oraz zarządzanie ich obiegiem
- koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowywanie aut do wydania
- uzgadnianie z dostawcami szczegółów dotyczących dostępności, odbioru samochodów
*Dzięki koordynacji i pracy zespołu i całego procesu wynajmu aut, nauczyłam się dbać o detale. Terminowość w realizacji zadań nauczyła mnie rzetelności i dotrzymywania danego słowa która przekłada się na jakość pracy. -
Biuro Handlowe JOTA (styczeń 2013 - kwiecień 2019)
Przedstawiciel handlowy ds. eksportu: - zarządzanie procesem sprzedaży na wybranych rynkach międzynarodowych
- kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami zagranicznymi
- prowadzenie dokumentacji związanej z importem i eksportem towarów, sporządzanie raportów
- przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień
- bieżąca obsługa akcyzy, stały kontakt z Urzędem Skarbowym oraz Celnym
*Praca nauczyła mnie aktywnego pozyskiwania klientów na rynkach międzynarodowych oraz zwiększania sieci kontaktów. Kontakt z osobami z różnych części Europy (Słowacja, Czechy, Austria, Niemcy, Holandia) nauczył mnie indywidualnego podejścia do każdego klienta, bez względu na miejsce zamieszkania. Nauczyłam się elastyczności we współpracy, jestem otwarta na sugestie i zmiany.
-
Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja (luty 2021)
Certyfikat ukończenia kursu wirtualnej asystentki