18.05.2023 wyłączamy pakiet MAX i rozszerzymy zakres pakietu Konto Podstawowe

Magdalena Hempel

Warszawa

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Magdalena Hempel
Magdalena Hempel
Telefon:
788XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość

Wirtualna asystentka, redagowanie tekstów

Słowa kluczowe: Usługi dla firm, obsługa biura, obsługa klienta, administracja biura, usługi biurowe
Umiejętności
  • Obsługa pakietu Office-prezentacje, dokumenty, tabele itp.

    Zaawansowany (7 lat)

  • Obsługa platformy CRM

    Średniozaawansowany (1 rok)

  • Obsługa korespondencji telefonicznej i mailowej

    Ekspert (6 lat)

  • Proste tłumaczenia polski-angielski angielski-polski

    Ekspert (7 lat)

Doświadczenie
  • Allegro (kwiecień 2020 - lipiec 2020)

    obsługa dyskusji na linii klient - sprzedawca: wsparcie przy rozwiązywaniu sporów i reklamacji

  • Moventum sp.z.o.o (lipiec 2020 - październik 2020)

    pracownik biurowy: obsługa i procesowanie dokumentacji finansowej

  • Fernity sp.z.o.o. (DKwadrat) (listopad 2020 - obecnie)

    product manager: wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego (platforma Idosell), tworzenie opisów produktowych (także przy wykorzystaniu narzędzi AI), aktualizacja grafik, kategoryzacja produktów, wprowadzanie produktów do systemu magazynowego wfmag i wiele innych

  • Juwentus SP. Z O.O. (czerwiec 2019 - grudzień 2020)

    Recepcjonistka: Bieżąca obsługa recepcji, nadzór nad dokumentacją, wydawane kart dostępu i kluczy, obsługa gości polsko i anglojęzycznych.

  • Wittchen S.A. (styczeń 2019 - maj 2019)

    Sprzedawca doradca klienta: Kompleksowa obsługa klienta, dokonywanie rozliczeń kasowych, utrzymanie porządku w salonie, merchandising.

  • Filharmonia narodowa (lipiec 2018 - grudzień 2018)

    Bufetowa: Obsługa klientów polsko i anglojęzycznych, dokonywanie rozliczeń kasowych.

  • AmRest SP. Z O.O. (marzec 2017 - czerwiec 2018)

    Pracownik restauracji ekspert szkoleniowiec: Praca w kuchni, kompleksowa obsługa klientów, szkolenie nowych pracowników, nadzór nad dokumentacją pracowniczą, pomoc w prowadzeniu zmian.

  • Empik S.A. (grudzień 2016 - styczeń 2017)

    Sprzedawca doradca klienta: Kompleksowa obsługa klientów, utrzymanie porządku w salonie, dokonywanie rozliczeń kasowych.

  • UTA SP. Z O.O. (styczeń 2020 - marzec 2020)

    Asystent działu handlowego: Nadzór nad obiegiem dokumentów, wpisywanie danych do systemu, obsługa różnych programów komputerowych i stron internetowych.

Edukacja
  • Collegium Civitas (marzec 2020 - marzec 2023)

    Dziennikarstwo i nowe media-twórczość internetowa - licencjackie

  • Technikum chemiczne nr 27 w Warszawie (wrzesień 2014 - maj 2018)

    Technik analityk - średnie

Warunki współpracy
  • W przypadku chęci nawiązania współpracy proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny. Jeśli nie odbiorę telefonu, proszę o wiadomość SMS.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()