Szybka realizacja zleceń! - Marta Wiśniewska

Poznań

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Marta Wiśniewska
Marta Wiśniewska
Telefon:
792XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Pracuję jako wirtualna asystentka od ponad 5 lat. Swoją przygodę zaczynałam w jednej z pierwszych agencji wirtualnych asystentek w Polsce. Zdobyłam tam ogromne doświadczenie, pracowałam dla klientów z wielu branż, a zdobytą wiedzę i umiejętności chętnie wykorzystam w rozwoju Twojej firmy.

Zajmuje się głównie obsługą sklepów internetowych (WooCommerce), prowadzeniem kont na kanałach social media (FB, IG, Pinterest, LinkedIn), e-mail marketingiem, pisaniem artykułów, dodawaniem produktów (Allegro) oraz integracją z BaseLinkerem. Jednak lista moich umiejętności jest znacznie dłuższa. Poniżej znajdziesz szczegółowy opis.

Jeśli szukasz pomocy przy codziennych obowiązkach, to napisz do mnie wiadomość. Z chęcią doradzę, pomogę i spojrzę świeżym okiem na Twój biznes.

Lista zadań, którymi się zajmuję:

Marketing
1. Prowadzenie profili społecznościowych - Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter
2. Przygotowanie treści postów, grafik w Canvie, ustawienie reklam Facebook Ads
3. Moderacja grup na Facebooku
4. Analiza marketingowa konkurencji
5. Pomoc w budowaniu strategii marketingowej firmy
6. Wprowadzanie produktów i usług do sklepu FB
7. Budowa Landing Page
8. Aktualizacja bloga / strony www (WordPress)

E-commerce
1. Obsługa sklepów internetowych WooCommerce, PrestaShop, Allegro, Etsy
2. Dodawanie produktów do sklepu
3. Integracja konta Allegro z BaseLinkerem
4. Monitorowanie rynku, działań konkurencji

Copywriting
1. Pisanie artykułów na bloga
2. Tworzenie treści na strony www
3. Korekta tekstów
4. Tłumaczenia (język angielski)
5. Transkrypcje

Newsletter
1.  Tworzenie szablonów Newslettera
2. Wysyłka spersonalizowanych maili sprzedażowych
3. Ustawianie pop-up’ów (formularz zapisu do Newslettera lub reklamowy)
4. Ustawianie kampanii remarketingowej, do osób które dodały rzecz do koszyka, kupiły produkt danej kategorii, maja urodziny etc.

Prace biurowe / administracja
1. Obsługa skrzynki mailowej, kontakt z klientem
2. Tworzenie wzorów dokumentów
3. Wystawianie oraz wysyłka faktur
4. Przygotowywanie ogłoszeń oraz umieszczanie ich na portalach
5. Umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza
6. Przygotowanie prezentacji w PowerPoint
7. Pomoc w procesie rekrutacji, wystawianie ogłoszeń, selekcja kandydatów, kontakt     z nimi
8. Organizacja eventu

Concierge - twój prywatny asystent
1. Dowolne zadanie prywatne, od znalezienia opiekunki dla dziecka, do organizacji przyjęcia urodzinowego, po podróż dookoła świata.

Podróże
1. Organizacja podróży służbowych i prywatnych
2. Rezerwacja lotów oraz hoteli
3. Szczegółowy plan wycieczki dostosowany do Twoich potrzeb
4. Znalezienie najkorzystniejszych ofert

Wszystkie powyższe zadania mogę wykonać w języku angielskim, którym posługuję się biegle w mowie i piśmie.

Słowa kluczowe: Obsługa biura, administracja biura, prowadzenie biura, wirtualna asystentka, e-commerce, wordpress, allegro
Realizacje
Zdjęcia i grafika (3)
  • Wpis na IG @drshoespl
    Wpis na IG @drshoespl Cena Do 100 zł
    Przykład postu dodanego przeze mnie: tworzenie angażującej treści oraz aranżacja sesji zdjęciowej.
  • Grafika reklamowa
    Grafika reklamowa Cena Do 100 zł
    Przygotowanie profesjonalnej grafiki reklamowej do wykorzystania na platformach społecznościowych: - Facebook - Instagram - Pinterest - LinkedIn
  • Prowadzenie sklepu Allegro
    Prowadzenie sklepu Allegro Cena Do 1000 zł
    Zlecenie polegało na prowadzeniu sklepu Allegro dla klienta. Moim sukcesem było zwiększenie ilości zamówień oraz dochodu firmy. Zintegrowałam konto Allegro z BaseLinkerem, który znacznie ułatwił klientowi prowadzenie sklepu. Z 30 zamówień miesięcznie ta ilość wzrosła do 136 zamówień na miesiąc. Oferta prowadzenia sklepu internetowego takiego jak Allegro, WooCommerce, PrestaShop, Etsy jest wyceniana indywidualnie.
Dokumenty i arkusze (3)
  • Wpis na bloga firmowego Cena Do 100 zł
    Przygotuję profesjonalny wpis blogowy z wykorzystaniem słów kluczowych oraz odnośników do produktów w sklepie internetowym.
  • Copywriting Cena Do 100 zł
    Pisząc teksty dla klientów, korzystam z zaawansowanych narzędzi do analizy słów kluczowych. Dzięki temu pozycjonowanie twojej strony w wyszukiwarce Google wzrośnie. Poniżej rodzaje tekstów, którymi się zajmuję na co dzień: - Teksty na stronę internetową - Wpisy blogowe - Opisy produktów - Artykuły specjalistyczne - Recenzje produktów
  • Lista zadań - oferta Cena Do 100 zł
    Dokument zawiera listę zadań w mojej ofercie. Każde zadanie może być wycenione indywidualnie oraz wykonane w języku angielskim.
WWW (1)
  • Ico_small_web
    https://drshoes.pl/ Cena Do 2000 zł
    Stworzenie strony www oraz sklepu internetowego dla firmy Dr Shoes.
Umiejętności
  • Specjalista ds. social media

    Zaawansowany (5 lat)

  • Wirtualna Asystentka

    Ekspert (5 lat)

  • Doradca w budowaniu strategii marki

    Średniozaawansowany (2 lata)

Doświadczenie
  • Brella (październik 2017 - marzec 2020)

    Wirtualna Asystentka: - research danych
    - tworzenie Newsletterów
    - prowadzenie profili w mediach społecznościowych
    - tworzenie grafik na potrzeby social media
    - obsługa sklepów internetowych
    - pisanie artykułów (ghostwriting)
    - tworzenie prezentacji biznesowych
    - sporządzanie i uzupełnianie dokumentów, raportów
    - tłumaczenia oraz transkrypcja tekstu
    - pośredniczenie w zlecaniu różnych prac
    - organizowanie podróży służbowych / prywatnych
    - aktualizacja bloga / strony
    - pomoc przy rekrutacji pracowników

  • Let Me Do It (kwiecień 2020 - obecnie)

    Wirtualna Asystentka: Marketing
    1. Prowadzenie profili społecznościowych - Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest
    2. Przygotowanie treści postów, grafik w Canvie, ustawienie reklam
    3. Moderacja grup na Facebooku
    4. Analiza marketingowa konkurencji
    5. Pomoc w budowaniu strategii marketingowej firmy
    6. Wprowadzanie produktów i usług do sklepu FB

    E-commerce
    1. Obsługa sklepów internetowych WooCommerce, PrestaShop, Allegro, Etsy
    2. Dodawanie produktów do sklepu
    3. Integracja konta Allegro z BaseLinkerem
    4. Monitorowanie rynku, działań konkurencji

    Copywriting
    1. Tworzenie treści na strony www
    2. Aktualizacja bloga / strony www (WordPress)
    3. Korekta tekstów
    4. Tłumaczenia (język angielski)
    5. Transkrypcje

    Newsletter
    1. Tworzenie szablonów Newslettera
    2. Wysyłka spersonalizowanych maili sprzedażowych
    3. Ustawianie pop-up’ów (formularz zapisu do Newslettera lub reklamowy)
    4. Ustawianie kampanii remarketingowej

  • Dr Shoes (styczeń 2017 - obecnie)

    Social Media Manager: - Prowadzenie i moderacja profili społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest)
    - Tworzenie angażujących treści oraz grafik
    - Obsługa sklepu internetowego (Etsy, WooCommerce)
    - Ustawianie i analiza kampanii reklamowych (FB Ads)
    - Współpraca z influencerami
    - Organizacja eventów marketingowych i akcji promocyjnych
    -Dbałość o pozytywny wizerunek marki w internecie

Edukacja
  • Wyższa Szkoła Bankowa (wrzesień 2015 - czerwiec 2016)

    SAP, zintegrowane systemy informatyczne - studia podyplomowe

  • Uniwersytet Adama Mickiewicza (wrzesień 2012 - czerwiec 2014)

    Europeistyka, spec. Dyplomacja - magisterskie

  • Politechnika Koszalińska (październik 2009 - czerwiec 2012)

    Europeistyka, spec. Zarządzanie projektami europejskimi - licencjackie

Warunki współpracy
  • Jeśli są Państwo zainteresowani usługami wirtualnej asystentki, proszę o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub osobisty w celu ustalenia szczegółów współpracy.

    tel: 792650300
    e-mail: marta@letmedoit.pl

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()