18.05.2023 wyłączamy pakiet MAX i rozszerzymy zakres pakietu Konto Podstawowe

Monika Spoczyńska

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Monika Spoczyńska
Monika Spoczyńska
Telefon:
730XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Służę pomocą w zakresie doradztwa personalnego (redagowanie ogłoszeń, prowadzenie procesów rekrutacyjnych, obsługa kadrowa pracowników), pracy w arkuszach Excel (analiza i obrabianie gotowych danych, tworzenie formatek, tworzenie prostych makr), pracy z bazami danych (wprowadzanie/przetwarzanie danych), przygotowywania dokumentów, prezentacji i wzorów pism/instrukcji, szeroko pojętego copywritingu oraz korekty tekstów.

Słowa kluczowe: Rekrutacja, HR, kadry, doradztwo personalne, Excel, analiza danych, copywriting, redagowanie tekstów, pisanie tekstów, usługi redagowania tekstów, usługi copywriting
Realizacje
Zdjęcia i grafika (4)
  • Opis na WWW Tekst do 500 zzs przygotowany jako opis kategorii usług biura architektonicznego
  • Tekst SEO Wpis przygotowany na potrzeby firmy zajmującej się cyklinowaniem podłóg.
  • Opis do 500 zzs Charakterystyka atrybutu filtrów w sklepie AGD
  • Artykuł na blog Artykuł na blog firmowy, promujący własne usługi przedsiębiorstwa. Treść lekka, nastawiona marketingowo, zawierająca frazy kluczowe
Dokumenty i arkusze (2)
Umiejętności
  • MS Excel

    Zaawansowany (5 lat)

  • rekrutacja pracowników

    Zaawansowany (5 lat)

  • obsługa kadrowa pracowników

    Zaawansowany (5 lat)

  • redagowanie tekstów

    Zaawansowany (9 lat)

  • tworzenie instrukcji

    Zaawansowany (5 lat)

  • tworzenie formularzy / dokumentów

    Zaawansowany (5 lat)

Doświadczenie
  • Astaldi S.P.A., Oddział w Lublinie (październik 2017 - maj 2019)

    specjalista ds. rozliczeń magazynu / transportu: kontrola i rozliczanie stanów magazynowych materiałów;
    weryfikacja dokumentów przyjęć i wydań magazynowych;
    tworzenie rejestrów przyjęć/wydań materiałów oraz rejestru faktur transportowych;
    weryfikacja faktur za zakup materiałów oraz usług transportowych;
    weryfikacja raportów pracy sprzętu transportowego;
    stworzenie logistyki dokumentów magazynowych;
    udział w procesach rekrutacyjnych dla potrzeb działu magazynu;
    projektowanie formatek w arkuszach Excel;
    koordynacja pracy działu;
    raportowanie;
    archiwizacja dokumentacji magazynowej i transportowej;
    inicjowanie procesów zakupowych dla działu.

  • DB Schenker, Oddział w Lublinie / Biuro Zarządu (lipiec 2017 - październik 2017)

    młodszy specjalista ds. gospodarki opakowaniami zwrotnymi: praca w programie SoftSped3000, Systemu Informacji Kierowniczej oraz Systemu Obrotu Paletami;
    wykonanie oraz analiza stanu magazynu paletowego oddziału;
    weryfikacja umów z klientami;
    weryfikacja i opisywanie faktur;
    projektowanie formatek w arkuszach Excel (w tym nagrywanie prostych makr);
    wykonywanie analiz w skali oddziału/kraju;
    raportowanie.

  • DB Schenker, Oddział w Lublinie (styczeń 2017 - lipiec 2017)

    specjalista ds. rozliczeń produkcji: praca w programie SoftSped3000;
    rozliczanie wykazów ładunkowych;
    weryfikacja poprawności dokumentów;
    potwierdzenia dostaw;
    raportowanie.

  • Gi Group Sp. z o.o., Oddział w Lublinie (wrzesień 2015 - październik 2016)

    konsultant ds. rekrutacji i administracji: prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz procesów zatrudnienia;
    obsługa kadrowa pracowników;
    weryfikacja ewidencji czasu pracy;
    obsługa platformy HrLink, praca w programie TETA oraz TimeSheet;
    prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
    raportowanie;
    inicjowanie i prowadzenie procesów zakupowych dla biura;
    reprezentowanie firmy na imprezach branżowych.

  • Randstad Polska Sp. z o.o., Oddział w Lublinie (maj 2014 - lipiec 2015)

    asystent ds. rekrutacji: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (od stworzenia ogłoszenia po ostatnie etapy rozmów z kandydatem);
    prowadzenie procesów zatrudnienia oraz obsługa pracownika (od wystawiania skierowań na badania lekarskie po świadectwa pracy);
    weryfikacja ewidencji czasu pracy;
    praca w programiach SAP ERP i Carerix;
    prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
    tworzenie raportów i analiz;
    tworzenie formularzy i instrukcji;
    reprezentowanie firmy na imprezach branżowych;
    inicjowanie i prowadzenie procesów zakupowych dla biura;
    archiwizacja dokumentów.

Edukacja
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (październik 2010 - czerwiec 2013)

    Informacja Naukowa i Bibliotekoznawstwo - licencjackie

Osiągnięcia
  • Artykuł w Outsourcing Portal (wrzesień 2016)

    CO KAŻDY PRZEDSIĘBIORCA POWINIEN WIEDZIEĆ O PRACY TYMCZASOWEJ?

    Garść przydatnych informacji dla osób, które wcześniej nie miały okazji współpracować z agencjami pracy tymczasowej.

Warunki współpracy
  • Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą ze mną, proszę o kontakt telefoniczny, e-mailowy. Dokładne warunki ustalimy indywidualnie, dopasowując je do Państwa potrzeb.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()