Uwielbiam wyzwania. - Piotr Tomilicz

Bydgoszcz

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Piotr Tomilicz
Piotr Tomilicz
Telefon:
796XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Jestem przede wszystkim redaktorem, korektorem i copywriterem. Uwielbiam pracę z tekstem i znam się na tym. Komercyjnie piszę od prawie 20 lat, a od kilku wykorzystuję świetną znajomość ortografii, interpunkcji i gramatyki języka polskiego, aby poprawiać cudze dzieła: grube książki, opowiadania o dowolnej tematyce, poradniki czy specjalistyczne teksty z branży finansowej.
Ponadto mam 12 lat doświadczenia jako doradca i handlowiec w e-commerce i właśnie dlatego w moich tekstach przejawia się skuteczność technik sprzedażowych, NLP i AIDA.
Rosnące grono zadowolonych klientów i referencje od nich potwierdzą, że współpraca ze mną bardzo się opłaca.
Zapraszam i Ciebie.

Słowa kluczowe: Marketing, reklama, agencja reklamowa, agencje reklamowe, kampanie reklamowe, firma marketingowa, kampanie marketingowe
Umiejętności
  • Redakcja tekstów

    Zaawansowany (3 lata)

  • Korekta

    Ekspert (15 lat)

  • Copywriting

    Ekspert (19 lat)

  • Sprzedaż on-line

    Ekspert (12 lat)

  • Rekrutacja

    Średniozaawansowany (2 lata)

  • Szkolenia sprzedażowe

    Zaawansowany (5 lat)

  • Zarządzanie zespołem

    Zaawansowany (8 lat)

Doświadczenie
  • Freelancer (marzec 1999 - obecnie)

    Redaktor, korektor, copywriter: Tworzenie wymagających tekstów, szczególnie reklamowych i sprzedażowych, a także redakcja i korekta cudzych dzieł to moja specjalność i pasja.
    Zawodowo zajmuję się rekrutacją, sprzedażą, marketingiem, mam kilkunastoletnie doświadczenie w e-commerce i w zarządzaniu zespołem.

Edukacja
  • Papieski Wydział Teologiczny (wrzesień 1999 - czerwiec 2002)

    humanistyczny - licencjackie

Sprzęt i wyposażenie
  • Dobry sprzęt i oprogramowanie to szacunek dla czasu Acer, Microsoft, Huawei
    Dobry sprzęt i oprogramowanie to szacunek dla czasu Acer, Microsoft, Huawei

    Dobry i szybki sprzęt to dla mnie podstawa. Bez tego trwonię czas swój i moich Klientów. Bardzo mocny Acer Aspire, na nim m.in. MS Office 2019, obok jeden z najnowszych smartfonów od Huawei (czasami na nim też pracuję). Każda taka inwestycja to oszczędność czasu.

Osiągnięcia
  • Zwyciężyłem w szkolnym konkursie ortograficznym (październik 1992)

    Pierwszy sukces na skalę szkolną, do której uczęszczało ponad 1000 osób. Ortografia zawsze była moją bardzo, bardzo mocną stroną. Jest nią do dziś.

  • Napisałem tzw. starą maturę na szóstkę (maj 1999)

    Przyjemna formalność (piszę o tym w ten sposób, gdyż i ja, i polonistka wiedzieliśmy, że piszę na szóstkę; potwierdziła to dyrektor szkoły, która też czytała moją pracę).

  • Moja praca otrzymała pierwsze miejsce w konkursie na posła Sejmu Dzieci i Młodzieży (kwiecień 2000)

    Wdzięczny temat, który zahaczał o filozofię. Dobrze się pisało i bardzo ucieszył mnie fakt, że była to najlepsza praca spośród tysięcy, które przesłano.

  • Pierwsze poważne zetknięcie z technikami sprzedaży i z NLP (październik 2005)

    Z tym wiąże się bardzo krótka i lekko zabawna opowieść, ale to nie miejsce na nią. W szkole średniej nauczyłem się, co oddziałuje na czytelnika bądź słuchacza. A teraz zrozumiałem, że da się dość łatwo sterować uwagą i emocjami drugiej osoby. Z przyjemnością robię to każdego dnia.

  • Pierwszy tekst, za który zapłacono mi pieniędzmi (listopad 2007)

    Za to, że uczyłem pisana "starej matury" 30 osób, płacono mi ciastkami. Za to, że mój opis produktu zwyciężył w ogólnopolskim konkursie, zapłacono mi gadżetami. A tego roku w końcu zarobiłem pierwsze 100 złotych.

  • Zacząłem poważnie szkolić się z technik sprzedaży (maj 2011)

    Zasponsorowano mi 6-dniowe szkolenie z technik sprzedaży. Przy okazji oczarowano bezgranicznie NLP, technikami zarządzania sobą w czasie, asertywnością i wieloma, wieloma rzeczami, które dziś określają to, co umiem i wiem. To również był początek wielu innych szkoleń on-line, w których zgłębiałem wszystko to, co wiąże się z przekonywaniem czy wpływem na emocje innych i własne.

  • Pierwsze duże zlecenia z poważnymi tekstami (wrzesień 2009)

    Ten rok był początkiem zarabiania naprawdę fajnych pieniędzy na pisaniu dla innych. Prawie wyłącznie teksty sprzedażowe oraz treść do stron statycznych (CMS). Potem było już z górki: stale zarabiam, pisząc coś dla kogoś. Im ciekawsze i złożone wyzwanie, tym lepiej.

  • Zredagowałem i skorygowałem pierwszy bardzo duży tekst (sierpień 2015)

    To była powieść fantasy. Napisana nie tak, jak Ty czy ja chcielibyśmy ją widzieć, ale doprowadziłem ją do należytego stanu. Tak naprawdę to w pewnej mierze ją napisałem od nowa. Wcześniej okazjonalnie korygowałem różne małe formy.

  • Napisałem swoją pierwszą książkę (czerwiec 2016)

    Jeszcze czeka na wydanie, gdyż jest to specjalistyczny poradnik dla dość licznej grupy ludzi, którzy raczej nie kupują książek. Niemniej jest tam potężna dawka wiedzy i opisanych praktyk, a nawet wiele "gotowców", które zgromadziłem przez kilkanaście lat udzielania korepetycji.

  • Druga książka, tym razem horror, w toku (styczeń 2017)

    Dobrze piszę i bardzo lubię literaturę grozy. I nie, nie chodzi o bryzgającą krew i latające mięso. Nadal w produkcji duża powieść pełna strachów i ciekawych postaci, a to wszystko okraszone dobrą fabułą.

  • Pierwsze komercyjne zlecenia na redakcję i korektę (czerwiec 2018)

    I w końcu zacząłem poprawiać cudze teksty. Świetnie znam gramatykę, ortografię i interpunkcję naszego języka, jestem bardzo drobiazgowy (zajmuję się m.in. testowaniem aplikacji internetowych, co wymaga ogromnej spostrzegawczości i umiejętności wyrażenia tego, co ma się na myśli), jestem też cierpliwy i stale się uczę. Dzięki temu zdobyłem pierwsze, drugie i trzecie zlecenie na zredagowanie i skorygowanie dużego tekstu, między innymi od jednego z największych polskich wydawnictw. Cieszę się z tego i jestem z tego dumny.

Warunki współpracy
  • Jeśli szukasz kogoś, kto:
    a) jest nieterminowy,
    b) pisze kiepsko,
    c) popełnia błędy,
    d) nie wie, co ma robić,
    e) pisze po to, aby napisać,
    f) nie ma doświadczenia,
    g) nie szanuje Twojego czasu,
    h) upiera się przy zaliczkach,
    i) boi się wymagających tekstów,
    j) nie potrafi sprzedawać i zachęcać,
    k) koryguje czy redaguje w taki sposób, że trzeba po nim poprawiać,
    l) nie jest zaangażowany w to, co robi,
    to pisz do tych innych. Ja nie zdołam Ci pomóc.

    Za to z przyjemnością wesprę Cię w każdym innym przedsięwzięciu.

    A z Twojej strony liczę na szczerą i otwartą rozmowę: to najlepsza gwarancja tego, że z pewnością się dogadamy.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem (7)
  • Korekta i redakcja książeczki dla dzieci

    Dzień dobry, Pani Agnieszko. Być może zdołam pomóc. Korektą i redakcją zajmuję sie zawodowo od 5-6 lat, a większość moich klientów to selfpublisherzy. Mniejszość stanowią wydawnictwa, m.in. Znak. Współpracowałem też z popularną autorką książek dla młodzieży. A na co dzień zajmuję się między innymi szlifowaniem treści na strony internetowe lub poprawianiem prac naukowych. Brzmi dobrze? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Fundacja poszukuje copywritera - stała współpraca

    Dobry wieczór, Panie Jarku. Być może zdołam pomóc. Piszę komercyjnie od 20 lat, tyle samo czasu rozwijam storytelling. Po 16 latach w e-commerce wiem na pewno, że poruszający storytelling to najsilniejsza forma przekazu. Tym zajmuję się na co dzień. Brzmi dobrze? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Tłumaczenie filmu

    Panie Radosławie, być możę zdołam pomóc. Pracuję z tekstem od ponad 20 lat, między innymi zajmuję się tworzeniem polskich napisów (pod lektora, czasami pod dubbing). Ze 2 "moje" filmy były w kinach (albo będą).

    Do negocjacji
  • Opisy kategorii do motoryzacyjnego sklepu internetowego

    Panie Dariuszu, podpowiem, że 100 znaków na kategorię nie wystarczy. To około 12 wyrazów, 1 zdanie. Ani Google, ani czytelnik nie docenią takich krókich tekstów.

    Do negocjacji
  • Duzy projekt dla copywritera

    Panie Andrzeju, jeżeli znajomość angielskiego na poziomie B1-B2 + Google Translate wystarczą do obsługi aplikacji, to z pewnością będę w stanie pomóc. Piszę komercyjnie od 20 lat, pracuję w e-handlu od 15 lat, a kilka razy do roku przygotowuję treści pod rozmaite materiały wideo: explainery, reklamy (scenariusze i treści lektorskie). Przed miesiącem wspierałem znajomego w tworzeniu scenariuszy dla szkoleń wideo przygotowywanych dla technologii VR 360. Brzmi dobrze? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Reklama google, allegro

    Panie Tobiaszu, współpracuję (jestem copywriterem) ze znakomitym fachowcem, który robi dla pewnego e-sklepu rowerowego to, czego Pan potrzebuje. Polecam człowieka. Jeżeli chciałby Pan kontakt do niego, to proszę dać znać.

    Do negocjacji
  • Zatrudnie copywritera do stałej wspólpracy

    Dobry wieczór. Być może zdołam pomóc. Piszę komercyjnie od 20 lat, mam też 15 lat doświadczeń w sprzedaży. Zawodowo zajmuję się też redakcją i korektą tekstów. Pisałem treści zarówno dla spółki rewitalizującej duże obiekty handlowe, jak i dla właścicieli kilku apartamentów. A że story i sprzedaż to moja bajka, to zapewne uda mi się też dotrzeć do Pana grup docelowych. Brzmi dobrze? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji