Uwielbiam wyzwania. - Piotr Tomilicz

Bydgoszcz

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Piotr Tomilicz
Piotr Tomilicz
Telefon:
796XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Jestem przede wszystkim redaktorem, korektorem i copywriterem. Uwielbiam pracę z tekstem i znam się na tym. Komercyjnie piszę od prawie 20 lat, a od kilku wykorzystuję świetną znajomość ortografii, interpunkcji i gramatyki języka polskiego, aby poprawiać cudze dzieła: grube książki, opowiadania o dowolnej tematyce, poradniki czy specjalistyczne teksty z branży finansowej.
Ponadto mam 12 lat doświadczenia jako doradca i handlowiec w e-commerce i właśnie dlatego w moich tekstach przejawia się skuteczność technik sprzedażowych, NLP i AIDA.
Rosnące grono zadowolonych klientów i referencje od nich potwierdzą, że współpraca ze mną bardzo się opłaca.
Zapraszam i Ciebie.

Słowa kluczowe: Marketing, reklama, agencja reklamowa, agencje reklamowe, kampanie reklamowe, firma marketingowa, kampanie marketingowe
Umiejętności
  • Redakcja tekstów

    Zaawansowany (3 lata)

  • Korekta

    Ekspert (15 lat)

  • Copywriting

    Ekspert (19 lat)

  • Sprzedaż on-line

    Ekspert (12 lat)

  • Rekrutacja

    Średniozaawansowany (2 lata)

  • Szkolenia sprzedażowe

    Zaawansowany (5 lat)

  • Zarządzanie zespołem

    Zaawansowany (8 lat)

Doświadczenie
  • Freelancer (marzec 1999 - obecnie)

    Redaktor, korektor, copywriter: Tworzenie wymagających tekstów, szczególnie reklamowych i sprzedażowych, a także redakcja i korekta cudzych dzieł to moja specjalność i pasja.
    Zawodowo zajmuję się rekrutacją, sprzedażą, marketingiem, mam kilkunastoletnie doświadczenie w e-commerce i w zarządzaniu zespołem.

Edukacja
  • Papieski Wydział Teologiczny (wrzesień 1999 - czerwiec 2002)

    humanistyczny - licencjackie

Sprzęt i wyposażenie
  • Dobry sprzęt i oprogramowanie to szacunek dla czasu Acer, Microsoft, Huawei
    Dobry sprzęt i oprogramowanie to szacunek dla czasu Acer, Microsoft, Huawei

    Dobry i szybki sprzęt to dla mnie podstawa. Bez tego trwonię czas swój i moich Klientów. Bardzo mocny Acer Aspire, na nim m.in. MS Office 2019, obok jeden z najnowszych smartfonów od Huawei (czasami na nim też pracuję). Każda taka inwestycja to oszczędność czasu.

Osiągnięcia
  • Zwyciężyłem w szkolnym konkursie ortograficznym (październik 1992)

    Pierwszy sukces na skalę szkolną, do której uczęszczało ponad 1000 osób. Ortografia zawsze była moją bardzo, bardzo mocną stroną. Jest nią do dziś.

  • Napisałem tzw. starą maturę na szóstkę (maj 1999)

    Przyjemna formalność (piszę o tym w ten sposób, gdyż i ja, i polonistka wiedzieliśmy, że piszę na szóstkę; potwierdziła to dyrektor szkoły, która też czytała moją pracę).

  • Moja praca otrzymała pierwsze miejsce w konkursie na posła Sejmu Dzieci i Młodzieży (kwiecień 2000)

    Wdzięczny temat, który zahaczał o filozofię. Dobrze się pisało i bardzo ucieszył mnie fakt, że była to najlepsza praca spośród tysięcy, które przesłano.

  • Pierwsze poważne zetknięcie z technikami sprzedaży i z NLP (październik 2005)

    Z tym wiąże się bardzo krótka i lekko zabawna opowieść, ale to nie miejsce na nią. W szkole średniej nauczyłem się, co oddziałuje na czytelnika bądź słuchacza. A teraz zrozumiałem, że da się dość łatwo sterować uwagą i emocjami drugiej osoby. Z przyjemnością robię to każdego dnia.

  • Pierwszy tekst, za który zapłacono mi pieniędzmi (listopad 2007)

    Za to, że uczyłem pisana "starej matury" 30 osób, płacono mi ciastkami. Za to, że mój opis produktu zwyciężył w ogólnopolskim konkursie, zapłacono mi gadżetami. A tego roku w końcu zarobiłem pierwsze 100 złotych.

  • Zacząłem poważnie szkolić się z technik sprzedaży (maj 2011)

    Zasponsorowano mi 6-dniowe szkolenie z technik sprzedaży. Przy okazji oczarowano bezgranicznie NLP, technikami zarządzania sobą w czasie, asertywnością i wieloma, wieloma rzeczami, które dziś określają to, co umiem i wiem. To również był początek wielu innych szkoleń on-line, w których zgłębiałem wszystko to, co wiąże się z przekonywaniem czy wpływem na emocje innych i własne.

  • Pierwsze duże zlecenia z poważnymi tekstami (wrzesień 2009)

    Ten rok był początkiem zarabiania naprawdę fajnych pieniędzy na pisaniu dla innych. Prawie wyłącznie teksty sprzedażowe oraz treść do stron statycznych (CMS). Potem było już z górki: stale zarabiam, pisząc coś dla kogoś. Im ciekawsze i złożone wyzwanie, tym lepiej.

  • Zredagowałem i skorygowałem pierwszy bardzo duży tekst (sierpień 2015)

    To była powieść fantasy. Napisana nie tak, jak Ty czy ja chcielibyśmy ją widzieć, ale doprowadziłem ją do należytego stanu. Tak naprawdę to w pewnej mierze ją napisałem od nowa. Wcześniej okazjonalnie korygowałem różne małe formy.

  • Napisałem swoją pierwszą książkę (czerwiec 2016)

    Jeszcze czeka na wydanie, gdyż jest to specjalistyczny poradnik dla dość licznej grupy ludzi, którzy raczej nie kupują książek. Niemniej jest tam potężna dawka wiedzy i opisanych praktyk, a nawet wiele "gotowców", które zgromadziłem przez kilkanaście lat udzielania korepetycji.

  • Druga książka, tym razem horror, w toku (styczeń 2017)

    Dobrze piszę i bardzo lubię literaturę grozy. I nie, nie chodzi o bryzgającą krew i latające mięso. Nadal w produkcji duża powieść pełna strachów i ciekawych postaci, a to wszystko okraszone dobrą fabułą.

  • Pierwsze komercyjne zlecenia na redakcję i korektę (czerwiec 2018)

    I w końcu zacząłem poprawiać cudze teksty. Świetnie znam gramatykę, ortografię i interpunkcję naszego języka, jestem bardzo drobiazgowy (zajmuję się m.in. testowaniem aplikacji internetowych, co wymaga ogromnej spostrzegawczości i umiejętności wyrażenia tego, co ma się na myśli), jestem też cierpliwy i stale się uczę. Dzięki temu zdobyłem pierwsze, drugie i trzecie zlecenie na zredagowanie i skorygowanie dużego tekstu, między innymi od jednego z największych polskich wydawnictw. Cieszę się z tego i jestem z tego dumny.

Warunki współpracy
  • Jeśli szukasz kogoś, kto:
    a) jest nieterminowy,
    b) pisze kiepsko,
    c) popełnia błędy,
    d) nie wie, co ma robić,
    e) pisze po to, aby napisać,
    f) nie ma doświadczenia,
    g) nie szanuje Twojego czasu,
    h) upiera się przy zaliczkach,
    i) boi się wymagających tekstów,
    j) nie potrafi sprzedawać i zachęcać,
    k) koryguje czy redaguje w taki sposób, że trzeba po nim poprawiać,
    l) nie jest zaangażowany w to, co robi,
    to pisz do tych innych. Ja nie zdołam Ci pomóc.

    Za to z przyjemnością wesprę Cię w każdym innym przedsięwzięciu.

    A z Twojej strony liczę na szczerą i otwartą rozmowę: to najlepsza gwarancja tego, że z pewnością się dogadamy.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem (10)
  • Tworzenie opisów produktowych - oświetlenie

    Myślę, że zdołam pomóc. Stworzyłem ponad 100 opisów lamp i urządzeń elektroenergetycznych dla dużego e-sklepu. Oprócz tego piszę komercyjnie od 20 lat. Brzmi dobrze? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Scenariusze szkolenia

    Panie Dariuszu, w kwocie 100 złotych nie zmieścimy się na 100%. Ale zapewne zdołam pomóc. Prowadziłem własne szkolenia, a 2 lata temu dla mojej klientki robiłem to samo, co jest Panu potrzebne.

    Do negocjacji
  • ZLECĘ WYKONANIE PROSTEGO W OBSŁUDZE SYSTEMU DO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ

    Panie Przemysławie, znajomy tworzy i rozwija system właśnie do obsługi zamówień z różnych źródeł w jednym panelu. Wszystkich możliwości nie znam, ale na pewno warto z nim pomówić.

    Do negocjacji
  • Szukam osoby ktora wykona plandeke przezroczysta w ksztalcie kopuly

    Panie Tomaszu, polecam Panu człowieka od rzeczy niemożliwych. Ma drukarnię, jest byłym komandosem i uważa tak jak ja: wszystko da się zrobić.

    Do negocjacji
  • Uruchomienie kampanii facebook ADS

    A ja proponuję konkrety. Współpracuję z dwoma chłopakami, którzy między innymi dla mnie prowadzą płatne kampanie na FB. Najlepsi spece od Facebooka, z jakimi kiedykolwiek współpracowałem.

    Do negocjacji
  • Marketing internetowy sklepu + promocja szkoleń online

    Panie Łukaszu, ponieważ pracuję w e-commerce od 2005 roku, to mam dwie sugestie. Obie dobre. Po pierwsze, 2000 złotych to fajny budżet, ale na jeden z kanałów promocji. Wymienia Pan pięć, z czego 3 pochłaniają najwięcej pieniędzy. Przy takim budżecie warto wybrać mniej kanałów (1-2), bo inaczej wynik będzie kiepski. Przyjdzie spec, weźmie 1000 złotych, a drugie 1000 złotych pójdzie na płatną reklamę. Co można zrobić za 300 złotych z Facebook Ads, z SEO czy z Google Ads? Tyle co nic. Po drugie, polecam Panu fajnych specjalistów, z którymi na ogół współpracuję. Jeden to najlepszy spec od SEO i Google Ads, jakiego znam, o drugim myślę tak samo, a zajmuje się Facebook Ads. Oprócz tego, że są skuteczni, to podpowiedzą Panu, czemu (przy zachowaniu budżetu) warto wybrać mniej kanalów i jakie one powinny być.

    Do negocjacji
  • Pomoc w napisaniu książki

    Pani Doroto, to komunał, ale... sukces może odnieść ta książka, która może odnieść sukces. Zawodowo zajmuję się redakcją i korektą książek, jestem autorem i ghostwriterem - przez 7 dni w tygodniu pracuję z tekstem. I wiem, że nie każdej książce pisany jest sukces. A i pomoc przy pisaniu ma wiele twarzy. Chce Pani przyjemnych dla oka deklaracji? Z pewnością ich Pani nie zabraknie. A jeżeli woli Pani konkrety + konkretną pomoc, to porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Copywroter do stałej współpracy 4 posty tygodniowo.

    Panie Krzysztofie, chętnie pomogę. 1000 wyrazów to około 7000 znaków. To długie teksty, ale mój typowy wpis blogowy zazwyczaj jest dłuższy, więc do zrobienia. Często piszę o e-commerce i różnych jego zagadnieniach. Terminy i terminowość gwarantuję. Piszę komercyjnie od 20 lat, mam kilkanaście lat doświadczeń w sprzedaży, a tematykę SEO znam na poziomie pozycjonera. Brzmi dobrze? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • wpisy na bloga paretingowego

    Cześć, Marcinie. Piszę komercyjnie od 20 lat - na blogi także - więc być może zdołam pomóc. Czy masz możliwość wysłać mi adres bloga? Dobrze byłoby zobaczyć, jaka jakość wpisów Cię interesuje.

    Do negocjacji
  • Poszukuję korektor tekstu j.polskiego do powstającej książki oraz druk

    Panie Piotrze, podpowiem tylko, aby ustalił Pan z wykonawcą dokładniej, jakiego wsparcia Pan potrzebuje. Korekta to przede wszystkim praca nad interpunkcją i takimi zero-jedynkowymi błędami: brak litery, niewłaściwa litera itp. Redakcja często oznacza już ingerencję w tekst, jeżeli jest on niespójny, nielogiczny czy zbyt skomplikowany w odbiorze. Redaktor nie musi być korektorem i na odwrót.

    Do negocjacji